Down under.. - Reisverslag uit Breda, Nederland van Fleur Heuvel - WaarBenJij.nu Down under.. - Reisverslag uit Breda, Nederland van Fleur Heuvel - WaarBenJij.nu

Down under..

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

08 Januari 2007 | Nederland, Breda

Het is bijna zover.. 11 februari 2007 vertrek ik richting Australië!! Ik vind het super spannend maar heb er onwijs veel zin in. Na een half jaar Amerika, nu dan 1,5 jaar(!) studeren aan “Edith Cowan University” in Perth (www.ecu.edu.au). Hier ga ik de master ‘Communication, Media Studies’ volgen. Maar naast studeren ga ik uiteraard ook proberen zoveel mogelijk te zien van dit prachtige land. En wie weet nog wat uitstapjes naar o.a. Nieuw-Zeeland en Dubai..

Ook hier weer de beroemde website waarop jullie mij kunnen volgen...
En natuurlijk volg ik jullie ook altijd graag, dus roddels mogen ook gewoon geplaatst worden!

X

Ps. Natuurlijk is iedereen welkom om een traantje te komen wegpikken op Schiphol op 11 februari! 

  • 08 Januari 2007 - 15:21

    Saskia:

    He Fleur! Wat gaaf zeg! Nou heel veel plezier!! En dat wordt weer een top tijd! Dikke kuss

  • 08 Januari 2007 - 15:34

    Iwan:

    ahhh :*( moet ik weer alleen gaan reizen :P
    als je voor je 40e maar gewoon weer in nederland bent he?! ;) VEEEL PLEZIER !!! en succes met je studie!! doegg! liefs, kus!

  • 08 Januari 2007 - 15:57

    Cousin Tessa:

    Hey Fleurtje!
    K hoorde van oma al dat je weer lekker weggaat! (En zoooo lang...kei super man!)
    Enne may be ist n goed idee als k n keer een drankje kom doen daaro...Kan k ook weer even pleitos uit dit landje:)
    Nou Schat...K wens je alvast heel veel plezier daaro..maar we houden zeker contact...ook nog van te voren!

    Grote Omhelzing van je nichtje uit t Zuiden:)

  • 08 Januari 2007 - 16:31

    Jillie:

    Fleuurrr..! Nice nice.. Once again I'm so so jealous! Wordt zeker helemaal te gek! 20e gaat wat mij betreft nog door.. Ik heb nog steeds hetzelfde nummer.. Jij ook?

  • 08 Januari 2007 - 16:53

    Jan Van Den Heuvel:

    Hallo Fleur,
    Voor 2007 alle goede dingen, een goed begin is Australie, waar wij op 11 februari met Q 30 om 21.40 in Melbourne aankomen. En gaan beginnen aan een rondreis per camper tot 15 april. Op 5 februari gaan we eerst naar Hong Kong waar we 5 nachten blijven. Op reis nemen we altijd onze Apple mee zodat we regelmatig bereikbaar zijn op janvandenheuvel@mac.com Jammer dat wij aan de oost- en noordkant zitten met een vleigreis tussendoor van Cairns naar Allice Springs op 25 maart voor 4 dagen, anders waren we elkaar wel ergens tegen gekomen.
    Liefs, oom Jan

  • 08 Januari 2007 - 18:21

    Astrid:

    Hoi Fleur!

    Haha, jij kan ook niet stil zitten dus! Leuk dat je naar Australie gaat! Veel plezier! groetjes

  • 08 Januari 2007 - 20:21

    Richelle:

    Hey lieve schat, leuk dat je ons weer op de hoogte gaat houden via waarbenjij.nu! Ik ga je ontzettend missen dus ik kijk dan ook al uit naar kerst 2007/jan. 2008! Wat mij betreft zit je dan met Lau en mij opgescheept. Ik wil je alvast ontzettend veel plezier wensen, maar eerst nog even PARTY PARTY hier in NL. Dikke kus Richelle

  • 08 Januari 2007 - 20:35

    Myrthe:

    Hoezo?! ik ga echt niet weer huilen ofzo op schiphol..

    X

  • 09 Januari 2007 - 10:13

    Elles:

    JAAAAA daar ga je weer!super cool en onwijs vet dat we eventjes op het zelfde halfrond zitten, en hopelijk kunnen we een get together regelen of in aussie of in nieuwie! veel succes ,et alle voorbereidingen!!
    dikke kus Elles

  • 09 Januari 2007 - 13:38

    Mam:

    ha die Roosje
    Even vanuit het verre Vietnam heb ik je mail gelezen.
    leuk dat je dit doet.
    Ik kom je natuurlijk opzoeken.
    poets de plaat
    knuffel mam hou van je

  • 09 Januari 2007 - 19:26

    Ang:

    Hey Fleur,
    Ga je zo lang Down Under??! Helemaal te gek zeg...! Ik wens je heel veel plezier daar, wat een avontuur weer, zeg. Ik wil ook!! Xx Ang

  • 10 Januari 2007 - 08:16

    ThoMate:

    Hey Fleur,

    Tijdje geleden alweer! Grappig want ik kreeg je mailtje en ik ben net even uit Australie weg en zit nu in Nieuw-Zeeland tot maart en ga dan weer naar Australie (en Fiji en Thailand!). Je gaat het hier zeker tof vinden Down Under....No Worries!

    Groetjes,

    Thomas
    www.ThoMate.nl

  • 12 Januari 2007 - 14:24

    Carola:

    Hey Fleurtje, wat cool!!!!
    Onwijs veel plezier! Ik blijf je volgen hoor. Jorgo & ik zijn ook van plan om een Marketing Master in Amerika of Australië (daar zijn we nog niet uit) te gaan doen! Dus ik wil er alles van weten!
    X Carool

  • 28 Januari 2007 - 19:54

    FROM: UGGIE:

    TO: BIGGIE

    GA JE MISSEN!! WEET ZEKER DAT JE ZO WEER NIEUWE MATTIES HEBT GEMAAKT DAAR.. MAAR EERST VOLGENDE WEEK ONS TRIPJE NAAR HET VERRE BELGIE NOG!! TOT SNEL BIGGIE!!

  • 10 Februari 2007 - 20:36

    Jo & Marjolijn :

    Nou Fleur, slaap goed je laatste nacht in je eigen bedje, klaar voor het grote avontuur! Het zal je ongetwijfeld goed bevallen daar. Heel veel lol en heel veel genieten.Heel goede reis en alvast een goede start in Perth.
    Jo & Marjolijn

  • 11 Februari 2007 - 15:39

    Laura:

    Hee chickie,
    Ik heb je net uitgezwaaid op Schiphol. Op dit moment zit jij ergens hoog in de lucht. Ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad! En ik zie je gauw :)
    KUS Lau

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Februari 2008

B-Day Party

13 Januari 2008

Part 2: Knallen in Sydney

11 Januari 2008

Part 1 : X-Mas in Melbourne

16 December 2007

Rudolph the red nose reindeer

16 Oktober 2007

Oi oi oi
Fleur

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 50426

Voorgaande reizen:

11 Februari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: