Einde van het semester!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Fleur Heuvel - WaarBenJij.nu Einde van het semester!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Fleur Heuvel - WaarBenJij.nu

Einde van het semester!!

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

20 Juni 2007 | Australië, Perth

Het eerste semester zit erop! Vandaag m’n laatste tentamen afgerond, zag er een beetje tegenop maar viel echt reuze mee. Was eigenlijk best makkelijk en lekker verdeeld over twee weken. Dus er was nog genoeg tijd voor leuke dingen zoals een avondje naar de film of de kroeg in. Dit weekend gaat bijna iedereen me verlaten. Dus waren er ook de nodige “laatste keren..”; de laatste keer uit eten, de laatste keer uit gaan etc. Iedereen gaat dus weer terug naar huis behalve ik. Maar gelukkig heb ik donderdag een sollicitatiegesprek bij Billabong Valley voor een tweede bijbaantje zodat ik me geen moment hoef te vervelen tot het volgende semester! En natuurlijk om wat geld te verdienen voor de volgende break als m’n moeder + vriend komen, en Laura en Richelle om Oud en Nieuw te vieren in Sydney.

Het goede nieuws is dat ik mag verhuizen! Jippie. Sommige mensen weten inmiddels al hoe “divers” en geschift mijn unit soms was en dat ik me toch wel redelijk normaal voelde tussen de ADHD, depressieve en boulumia(?) huisgenoten. Dus ga ik volgende week verhuizen naar unit 13 en krijg ik Kate haar oude kamer. Helemaal super. Een unit met alleen maar meiden, die het allemaal gezellig vinden dat ik kom en die ook nog eens allemaal super sociaal en gezellig zijn. Heb er zin in.

Hier mijn nieuwe adres:

ECU Student Village unit 13, room 3
2 Bradford Street
6050 Mount Lawley, Perth, WA
Australia
0061 8 6304 4013

Zoals jullie zien is alleen m’n unit nummer veranderd en de laatste twee cijfers van m’n telefoonnummer. Ik ben op dit moment bezig om een huisgenoot zover te krijgen om z’n gloednieuwe mobiele telefoon aan mij te verkopen, dus binnenkort zal ik jullie ook nummer mailen (sinds ik ervan overtuigd ben dat ‘ie voor mijn charmes valt en z’n telefoon voor een vriendenprijs verkoopt aan mij).

Ik ga van m’n “vrijheid” genieten!

Dikke kus x

  • 20 Juni 2007 - 05:23

    Gemma:

    Hiep hoi ... je eerste semester zit erop!!! Gefeliciteerd en supergoed van je dat het zo goed gegaan is allemaal.
    Ook super voor je dat je een andere kamer krijgt ..stuur je er foto's van???
    Morgen heb je je sollicitaite gesprek en ik hoop natuurlijk dat er een leuk en goed betaald baantje vor je uit rolt, maar dat zal wel lukken!! Succes.
    Liefs,

    Gemma

  • 20 Juni 2007 - 05:54

    Amina:

    Hey Geit,

    Leuk dat je laatste tentamens er op zitten!!! Geniet lekker van je vakantie...kan je wel gebruiken volgens mij!! Veel succes donderdag voor je sollicitatiegesprek bij Billabong Valley....komt vast goed!!!

    Dikke MAC!!
    Amina

    (mis mijn shop vriendinnetje ..snif snif..)

  • 20 Juni 2007 - 08:24

    Richelle:

    Hey Fleurtje, nou ook ik wil je feliciteren met het beeindigen van je eerste succesvolle semester. Goed bezig daar down under! Hoe is je sollicitatiegesprek gegaan? En wat is je eerste baantje dan? Trouwens leuk dat je een nieuwe kamer hebt. Heb je al een beetje leuk ingericht en douchen deze huisgenoten niet zo lang als die vorige haha. Ik spreek je snel. Kus ri

  • 20 Juni 2007 - 12:43

    Mam:

    ha Fleurtje
    Fijn dat je het er voor even op hebt zitten. Ben trots op je. Geniet even van het niets doen.

    Kus mam

  • 21 Juni 2007 - 20:09

    Karen:

    Lieve fleur,ik stuur je berichtjes elke keer naar mn hotmail en dan lees ik t lekker rustig thuis!Voor hoe lang heb je nu vakantie?En wat gaat het snel he!Wat je zegt, nog een jaartje en je hebt t diploma op zak!Heel veel plezier en kijk maar mooi uit naar het bezoek wat komen gaat! Dikke X

  • 22 Juni 2007 - 15:44

    Sophie& Anouk Jansen:

    Hai Fleur!
    Is het leuk in Australie? Je moeder was net hier...
    Veel suc6 en plezier verder!!

    p.s mail je ons terug?
    mailadres: Boterbloem1@home.nl
    Dag. x anouk en sophie

  • 25 Juni 2007 - 06:49

    Papa:

    fleurtje
    goed fleur ,fijn voor je ,lekker even niets moeten .
    ik heb zelf ook een fijne week gehad met de zonnebloem boot .
    alleen was ik total loss zaterdag ,was echt een mooie week .
    ik stuur vandaag wel een mailtje naar je .
    kus papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Februari 2008

B-Day Party

13 Januari 2008

Part 2: Knallen in Sydney

11 Januari 2008

Part 1 : X-Mas in Melbourne

16 December 2007

Rudolph the red nose reindeer

16 Oktober 2007

Oi oi oi
Fleur

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 50422

Voorgaande reizen:

11 Februari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: